El Lluís Foix i jo parlarem d’Augusto Assía

Demà presento el llibre Salt a la foscor, la selecció d’articles d’Augusto Assía sobre l’ascens del nazisme que he prologat i traduït. La presentació començarà a dos quarts de vuit del vespre a l’Auditori de la Facultat de Comunicació Blanquerna i comptarà amb la participació de l’exdirector de La Vanguardia Lluís Foix. Si algun lector vol assistir-hi hi serà molt benvingut. El Lluís Foix ens parlarà de la seva relació amb l’Augusto Assía i potser m’estirarà una mica les orelles per la interpretació que faig del segle XX, del paper de La Vanguardia i de la trajectòria periodística d’Augusto Assía. Jo, per la meva banda, miraré d’explicar les raons d’oportunitat històrica, periodística i personal que m’han portat a publicar un llibre tan extraordinàriament comercial. Espero que el públic es diverteixi. Jo potser patiré una mica, perquè parlar en públic és una cosa que només faig per compassió vers l’editor Quim Torra, que ha de vendre llibres.

Anuncis

3 pensaments sobre “El Lluís Foix i jo parlarem d’Augusto Assía

    • He pogut llegir les possibles respostes de Xavier Montanyà i Guillem Carbonell al que diu Lluís Foix, però m’he quedat amb les ganes de llegir les paraules d’aquest últim a La Contra, perquè el link no funciona. Si hi tens accés, podries copiar l’entrevista aquí, o si més no els fragments que reflecteixin millor la seva idea? Gràcies. [Resposta: No tinc accés al link que dius però em sembla que et confons i que parles de l’entrevista a Sentís no pas del Lluís Foix].

Deixa un comentari

