Més món Montilla

(Un fill de puta sempre es retrata ell mateix) 
http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idtipusrecurs_PK=7&idnoticia_PK=657789

Anuncis

7 pensaments sobre “Més món Montilla

  1. qui és C.C. (redactor del Periodico)?
    aquests últims mesos estic rebent tanta informació dels que són, dels que no són i dels que han de ser expulsats de la futura Catalunya Independent…….
    Enric, ànims. molts ànims. suposo que si per nosaltres ja és dur, per tu deu estar siguent un calvari.
    t’he descobert amb “El nostre heroi Josep Pla”. per culpa teva ja estic acabant el Quarden Gris, ja he anat a llocs ón em pensava mai conèixer; em falta el Tirsa…
    ânims Enric! seguim lluitant i els independentistes hem d’intentar fer un independentista més cada dia. NOMÉS UN. Això si, aquest UN s’ha de comprometre a intentar fer-ne UN MÉS cada dia……..
    Quina parelleta esteu fet tu i el Sostres. FELICITATS I NO DEFELLIU…………………..

  2. Ara toca fer una llista llarga amb els noms de tots i cadascun dels fills de puta que s’acarnissen. Rieu malparits, rieu! Que amb cada riallada se us fa l’ànima encara més petita.

    Marc

    • Jo encara diria més, Marc, qui riu últim riu millor. I els nostres guanyaran, no en tinc cap dubte, perquè són els bons. Deixeu que els fills de puta surtin del seu cau, així sabrem on s’ha de segar quan fem net.

      • És curiós que els que aneu més de liberals sou els que més somnieu amb una purga de caire estalinista. Guanyi qui guanyi, les teves fantasies de sang i revenja no es faran mai realitat. Ho sento, noi. [No hi ha cap fantasia. Jo no faré res, us ho trobareu solets, ases]

      • Pensava que no podia ser, però veig que realment ets tan friqui com sembles. Bona sort a la teva vida. La necessitaràs. [Ui, sí. DEIXAR AQUESTA MENA DE COMENTARIS EN UN BLOC ÉS D’ALLÒ MÉS NORMAL. au, nen, quan em vulgui fer uns calçotets estandar ja vindré a prendre mides del teu cap]

Deixa un comentari

